Pamapol: rok 2016 pod znakiem innowacji

Pamapol_AgnieszkaPerliceusz_ProductManager

Agnieszka Perliceusz, product manager, Pamapol S.A.

Rok 2016 był dla naszej spółki bardzo intensywnym czasem. W szczególności skupiliśmy się na innowacjach, które zawsze napędzają kategorię i są dla nas priorytetem. Właśnie dlatego analizujemy rynek na bieżąco i wyciągamy wnioski, które przekładamy na realne działania. Zaobserwowaliśmy trzy dominujące trendy konsumenckie: smart shopping, smart coocking oraz convenience food i w oparciu
o nie opracowaliśmy innowacje, poszerzając tym samym portfiolio naszych produktów i podnosząc ich jakość – powiedziała Agnieszka Perliceusz, product manager w Pamapol S.A.

Zainwestowaliśmy w badania i nowe receptury, dzięki temu udało nam się uwolnić dania gotowe od konserwantów, glutaminianu sodu czy MOM, co jest niezwykle istotne dla coraz bardziej świadomego konsumenta, który czyta etykiety i składy produktów -dodała.

W roku 2016 podjęliśmy także duże wyzwanie, które było dla spółki ważnym posunięciem – wzięliśmy udział w Światowych Dniach Młodzieży 2016 jako oficjalny dostawca żywności. W związku z tym wydarzeniem opracowaliśmy innowacyjną linię dań gotowych convenience, dedykowaną ŚDM. Nowe produkty są szybkie i łatwe w przygotowaniu, a jedna porcja służy jako pełnowartościowy posiłek. Można je przechowywać w temperaturze pokojowej, a podgrzanie ich zajmujcie jedynie trzy minuty. Dodatkowym i równocześnie największym atutem świadczącym o innowacyjności tej linii jest opakowanie, czyli plastikowy kubek convenience. Jest lżejszy, bezpieczny, wygodny i poręczny. Zaproponowaliśmy także mniejszą, bardziej poręczną gramaturę opakowania – 380g, dzięki czemu porcja posiłku jest idealna do zjedzenia „na raz” – powiedziała Anieszka Perliceusz.