Femme fatale na rynku piwa

Aurosa to nowa marka czeskiego piwa, stworzona z myślą o kobietach. Pomysłodawczyni Martina Šmírová stworzyła ją, aby ożywić tradycyjne czeskie piwo czymś nowym i wyrafinowanym. Piwo sygnowane hasłem #beerforher zostało wyprodukowane, by wspierać i łączyć kobiety w ich codziennym życiu.

Stworzyłam Aurosę #forher, by kobiety nie zapominały, że mogą odnieść sukces we wszystkich aspektach życia bez konieczności adaptacji lub poświęcenia swoich cech: czułości i kobiecości. Udało mi się odnieść sukces w przemyśle, który lekceważy kobiety. Piwo stworzone jest dla tych z nas, które zdecydowały się realizować swoje ambicje niezależnie od tego, jak trudne wydawałyby się bez poświęcania naszej natury – mówi 24 letnia założycielka marki Martina Šmírová. Konstrukcja butelki natychmiast stała się trendem głównych metropolii świata mody. Aurosa została oficjalnym partnerem Mercedes-Benz Prague Fashion Week.

źródło: informacja prasowa Aurosa.