Dominika Rąba, wiceprezes zarządu ZM Henryk Kania S.A. o przełomowych momentach dla firmy

Zdecydowanie jednymi z najważniejszych momentów w ostatnich latach były dla naszej Spółki dwa wydarzenia – podpisanie umowy o współpracy z Biedronką w 2012 roku oraz rozpoczęcie produkcji w ultranowoczesnym zakładzie produkcyjnym kilkanaście miesięcy później. Dały nam możliwość szybkiego rozwoju skali całego biznesu, co przełożyło się na fakt, że jesteśmy niemal pod każdym względem jednymi z najszybciej, o ile nie najszybciej,  rosnącymi zakładami mięsnymi w Polsce.

Jednak kamieni milowych w minionych kilku latach było znacznie więcej. Bo tak naprawdę każda większa inwestycja w rozbudowę zakładu czy w unowocześnianie linii produkcyjnych, podpisanie umowy z kolejną siecią handlową, wprowadzenie innowacyjnej nowości produktowej – jest takim kamieniem milowym. Pozwala nam bowiem na zwiększenie rozpoznawalności marki, wzrosty sprzedaży i skali działalności. W efekcie jesteśmy dziś obecni niemal we wszystkich wiodących sieciach handlowych w kraju. Według danych GfK Polonia nasze produkty każdego roku docierają do ponad 7,5 mln gospodarstw domowych w Polsce. Dzięki temu stale zwiększamy udziały w najważniejszych dla nas segmentach rynku. Dzieje się tak zwłaszcza w kabanosach, gdzie produkty oferowane pod marką Maestro pozwalają nam być dziś wiodącym graczem na tym rynku. To ogromny sukces, gdyż marka Maestro powstała niedawno – niecałe cztery lata temu. Z roku na rok rozwijamy też eksport, który ma ważne miejsce w naszej strategii biznesowej.

W najbliższej przyszłości nie zabraknie więc wyzwań. Będziemy wprowadzali kolejne nowości produktowe oraz nowe gramatury i formaty opakowań wyrobów już funkcjonujących, a także rozwijali sprzedaż zagraniczną. Chcemy być pionierami we wdrażaniu innowacji produktowych i stale zwiększać rozpoznawalność naszych marek. Naszym nadrzędnym celem będzie jak zawsze zadowolenie klientów z produktów, które do nich trafiają.

 

 

Udostępnij: