Czysta etykieta i dużo wapnia – przetwory mleczne dla dzieci w Lidl Polska

Nabiał odgrywa bardzo istotną rolę w asortymencie sieci Lidl. Każdego dnia dostarczamy klientom kilkaset artykułów pod marką własną Pilos, której jakość jest doceniana w testach konsumenckich oraz konkursach (np. Teraz Polska). Co więcej w myśl idei „więcej na radość z życia” produkty nabiałowe oferujemy w atrakcyjnych, niskich cenach, podkreślając tym samym jak pełniej cieszyć się życiem każdego dnia dzięki oszczędności czasu oraz pieniędzy – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, communication manager w Lidl Polska.

Nieustannie poszerzamy asortyment dla najmłodszych, a wśród trendów w produktach mlecznych dla dzieci chcielibyśmy zwrócić uwagę szczególnie na czystą etykietę. Obserwujemy również wzbogacanie produktów nabiałowych w witaminy oraz wapń. Uważamy, że odżywianie także może być zabawą, dlatego najmłodszym proponujemy artykuły lub formy opakowania produktu zachęcające do ich zjedzenia, np. ser w kształcie kota czy myszki (Fiko, ser dla dzieci 3,49 zł/150 g/1 opak.). lub jogurt pitny z zabawką z Disneya (2,99 zł/85 g/1 opak.). Widoczny jest także trend bio (eko) – w naszym asortymencie znajdują się np. bio jogurt pitny dla dzieci (Milbona, 0,99 zł/100 g/1 opak) – podkreśla.

Z myślą o dzieciach oraz ich mniejszych apetytach oferujemy produkty w różnej wielkości oraz w poręcznych opakowaniach, np. paluszki serowe (Bluedino, 3,99 zł/80 g/1 opak.). Odnosząc się do trendów w spożywaniu nabiału u dzieci, zauważamy również, że młodzi konsumenci coraz częściej są decydentami podczas zakupów, świadomie wybierając produkty oraz skłaniając do ich zakupu dorosłych – podsumowała Aleksandra Robaszczkiewicz