Nowa linia produkcyjna w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu

W długofalowej perspektywie konsumenci nie będą pili więcej piwa, ale będą pili inaczej wybierając różnorodne produkty dopasowane do bardziej aktywnego stylu życia. Dziś już 5 milionów Polaków nie pije alkoholu. Piwa bezalkoholowe to w ostatnich latach najszybciej rosnący segment rynku.

Grupa Żywiec pełni wiodącą rolę w rozwoju tej kategorii w Polsce. W tym sezonie zaoferowaliśmy konsumentom najszerszy na rynku wybór piw bezalkoholowych. W naszej Strefie Zero znajdują oni dziś takie marki jak Heineken 0.0.%, Żywiec 0.0.% oraz trzy warianty smakowe Warki Radler 0.0.%. Dotychczasowa sprzedaż tych piw znacznie przekroczyła nasze oczekiwania. W pierwszym półroczu tego roku zwiększyliśmy nasz udział w tym segmencie rynku, a w czerwcu niemal co druga złotówka wydawana na piwa bezalkoholowe przypadała na produkty Grupy Żywiec, Cieszymy się, że Heineken 0.0.% będzie produkowany w Arcyksiążęcym Browarze w Żywcu, dzięki czemu będziemy w stanie lepiej odpowiadać na rosnące zainteresowanie konsumentów i dalej rozwijać ten segment naszego portfolio, realizując jednocześnie naszą wizję.powiedziała Małgorzata Lubelska, członek zarządu i dyrektor marketingu Grupy Żywiec S.A.

Rosnąca sprzedaż piw bezalkoholowych, a także coraz częstszy wybór przez konsumentów piwnych specjalności i piw premium pozytywnie przekłada się na wyniki Grupy Żywiec. Z opublikowanego dziś sprawozdania finansowego wynika, że w pierwszym półroczu firma zwiększyła przychody ze sprzedaży i zysk z działalności operacyjnej.

źródło: informacja prasowa Grupa Żywiec