Spomlek i HoReCa

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek nie zasypia gruszek w popiele: lada dzień ruszy wielka kampania telewizyjna rodziny serów Serenada, produkty zyskały odświeżony design i opakowanie. Nasza redakcja spotkała także przedstawicieli Spomleku na imprezie dedykowanej rynkowi HoReCa, gdzie prezentowali szereg długodojrzewających serów, w tym 15-sto miesięczny Bursztyn.

Szefowie kuchni są w stanie zapłacić więcej za ser doskonałej jakości, nie ustępujący w niczym znanym światowym markom – przekonuje Emilia Pożarowszczyk, kierownik działu marketingu i PR Spółdzielczej Mleczarni Spomlek w Radzyniu Podlaskim – Poszukują oni nowych, często wyszukanych i nieodkrytych dotąd smaków. Branża HoReCa rozwija się bardzo szybko. Z badań dostępnych na rynku wynika, że ponad połowa naszego społeczeństwa korzysta z usług gastronomicznych, a liczba ta stale rośnie. Wynika to z nowych trendów, przyzwyczajeń i bogacenia się społeczeństwa. Nasze Skarby Serowara – sery ręcznie pielęgnowane, długodojrzewające doskonale komponują się w menu restauracji, dlatego poprzez działania marketingowe staramy się zachęcić szefów kuchni do wprowadzenia do kart dań naszych znakomitych serów – dodaje.

Udostępnij: