Agnieszka Zellner, kierownik grupy zakupowej Intermarché o wzroście sprzedaży lodów

Niewiele gorszą dynamiką sprzedaży charakteryzują się lody marek brandowych, które notują w sieci Intermarché ponad 10 proc. wzrost.  Do liderów sprzedaży wśród lodów impulsowych należą Big Milki Algidy, na których czele stanęły nowości rynkowe Big Milki Intense Choco, Toffi i Fruit.  Dużą popularnością wśród klientów Intermarché cieszą się także Kaktusy Schöllera oraz lody Korala.  Kolejne pozycje zajmują lody Zapp i Magnum Algidy. Konsumenci Intermarché po spróbowaniu nowych smaków, wracają do swoich stałych preferencji. Dlatego też wśród lodów familijnych znanych brandów największą sprzedaż notują lody litrowe Big Milk śmietankowe, czekoladowe, bakaliowe, cookie i truskawka. Niesłabnącą popularnością cieszą się także lody Koktajlowe Korala 400 ml oraz lody Grycana 1100 ml bakaliowe, waniliowe i czekoladowe. Nieco mniejszą sprzedaż notują lody Grycana 500 ml, w tym też sorbety.