Grzegorz Cielecki, dyrektor zarządzający Virtu o trendach na rynku dań gotowych

Mogłoby się wydawać, że oferta, która liczy ponad 100 różnorodnych produktów: od klasycznych pierogów po egzotyczne dania kuchni świata – to wystarczająco dużo, by zaprzestać jej poszerzania. Aby jednak utrzymywać wypracowaną pozycję i umacniać się na stanowisku lidera konieczne jest dopasowywanie produktów do bieżących potrzeb klientów, co jest kluczowym elementem naszej strategii rozwoju.

 

Trend jedzenia w misce – to jeden z ciekawszych trendów 2018 roku. Tendencję tę wypromowali użytkownicy Instagrama. Wszystko zaczęło się od publikowanych zdjęć sałatek owocowych i warzywnych. W dniu dzisiejszym miski zaczynają zastępować także tradycyjne talerze przy serwowaniu standardowych dań obiadowych.

W trend ten idealnie wpisuje się wyspecjalizowana strefa do produkcji dań gotowych, której rozbudowa rozpocznie się w zakładzie Virtu przy ulicy Technologicznej.

Poszerzenie asortymentu o dania pakowane w praktyczne i wygodne pojemniki, stanie się możliwe dzięki w pełni zautomatyzowanym liniom produkcyjnym i nowemu systemowi pakująco magazynowemu.

Linie technologiczne zostaną wyposażone w systemy dozowania wagowego i objętościowego. Takie rozwiązania w znacznym stopniu usprawnią proces produkcyjny. To wszystko pozwoli nam na lepszą kontrolę jakości procesów produkcyjnych oraz przeprowadzanie badań prorozwojowych dla produktów.