Fabryka Cukierków „Pszczółka” podbija Zjednoczone Emiraty Arabskie

Fabryka Cukierków „Pszczółka” podpisała umowę na dostawę dużej partii słodyczy z dystrybutorem ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Realizacja kontraktu oznacza potrojenie eksportu i podwojenie całości obrotów spółki. Jeszcze w styczniu do Dubaju trafią pierwsze cukierki.

Kontrakt obejmuje dostawę całego asortymentu lubelskiej fabryki, ze szczególnym uwzględnieniem wyrobów czekoladowych: pralin – czekoladowych Sympatii, czekoladowych Fantazji, galaretek Tęczowych, truskawkowych Pychałków, karmelków – Coffee Amo oraz Mieszanki Imieninowej.

 Potencjał sprzedaży słodyczy na Bliskim Wschodzie jest nieograniczony. Polska sprzedaje ich ciągle stosunkowo niewiele. Tym bardziej jest to dla nas duży sukces. Dubaj jest biznesowym hubem pozwalającym zaoszczędzić czas i pieniądze firmom, które myślą o ekspansji na Bliskim Wschodzie, w południowej Azji i Afryce. Podstawową barierą wejścia na te rynki jest brak możliwości promocji tych produktów. Fabryka Cukierków Pszczółka została zauważona i wyróżniona przez Dubai FDI, agendę rządową przy Ministerstwie Rozwoju Dubaju. Dubai FDI będzie wspierał nasze wszystkie działania w regionie. W lutym odwiedzi naszą fabrykę szef agendy rządowej Dubai FDI – Fahad Al Gergawi – mówi Robert Rudnicki, prezes zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka”

 

„Pszczółka” sprzedaje swoje wyroby do ponad 20 krajów na całym świecie.  Głównymi odbiorcami są Słowacja, Azerbejdżan, Litwa, Węgry oraz Niemcy.  Spółka wysyła swoje produkty również do USA, Szwecji, Rumunii, Mongolii, Cypru, Czech, Jordanii czy Rosji. Poza Bliskim Wschodem, obecnie trwają zaawansowane rozmowy na temat nowych rynków zbytu m.in. w Kazachstanie.

źródło: informacja prasowa FC „Pszczółka”

Udostępnij: