Dariusz Sapiński, prezes SM Mlekovita – zamierzamy pozostać na szczycie

Wykorzystując wszystkie swoje możliwości produkcyjne, nie możemy też zapominać o obserwacji rynku. Wzrost zainteresowania Polaków kwestiami zdrowej i naturalnej żywności, bez zbędnych modyfikacji i konserwantów sprawił, że w 2018 r. zwiększyło się zainteresowanie produktami ekologicznymi. Będzie to na pewno trend rosnący, a więc i wyzwanie na kolejne lata. Już teraz nasza linia BIO liczy szereg produktów: ser z Gór w wariancie klasycznym i wędzonym, ser Gouda, masło, jogurt naturalny, kefir naturalny i mleko spożywcze, a w lutym 2019 r. ekologiczna rodzina z Mlekovity powiększy się o kolejną nowość: mleko UHT.  Dodatkowo nie słabnie zainteresowanie produktami bez laktozy. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, którzy nie mogą spożywać mleka i produktów mlecznych ze względu na nietolerancję laktozy – cukru występującego w ich składzie – regularnie poszerzamy asortyment tego typu wyrobów. Obecnie dostępne są już mleko Wydojone spożywcze i UHT, masło Polskie, sery w bloku i plastrach 150 g: Sokół, Gouda, Havarti oraz w dwupaku: Gouda i Sokół, serek wiejski Polski, jogurty Polskie pitne oraz w kubku, twaróg klinek, serek homogenizowany Polski naturalny i waniliowy, śmietana Polska 18% oraz mleko w proszku Herkules odtłuszczone. W 2019 r. planujemy kolejne rozszerzenie tej linii w charakterystycznej fioletowej szacie graficznej.

Wszystko to krok w kierunku oczekiwań konsumentów i odpowiedź na pojawiające się trendy, dlatego nieustannie musimy poszerzać nasz asortyment, aby wymagający konsument otrzymał produkt zgodny z jego oczekiwaniami.