Anna Skrzypiec, Lazur SZGPR – nasze sery są doceniane w kuchni

Anna Skrzypiec

specjalista ds. komunikacji marketingowej, Lazur SZGPR

 

Rok 2018 to czas odwrotu od wytwarzanych masowo, często słabej jakości produktów. Konsumenci są dziś w pełni świadomi, jak ważna dla ich zdrowia jest dobrze zbilansowana dieta. Są skłonni zapłacić więcej, jeśli produkt spełnia ich oczekiwania: ma krótki skład, jest wolny od środków konserwujących oraz sztucznych dodatków, a przy tym bogaty w wartości odżywcze. Właśnie na tych wartościach marka Lazur od lat buduje swoją przewagę konkurencyjną. Sery Błękitny, Złocisty, Srebrzysty, Turkusowy oraz Rokblu i Skalmierzycki zawierają niemal wszystkie niezbędne człowiekowi do prawidłowego funkcjonowania składniki pokarmowe, między innymi magnez, potas i sód, białko, a także wapń i fosfor. Jesteśmy świadomi, że dla konsumentów równie ważne jest, że sery Lazur wytwarzane są z wykorzystaniem podpuszczki mikrobiologicznej i nie zawierają glutenu – powiedziała, Anna Skrzypiec, specjalista ds. komunikacji marketingowej, Lazur SZGPR.

Sukces różnego rodzaju programów o gotowaniu sprawił, że konsumenci wymagają także, aby produkty inspirowały kulinarnie, a firma Lazur była jedną z pierwszych na rynku, która wykorzystała opakowanie jako przestrzeń do publikacji przepisów. W ostatnim czasie z zaciekawianiem obserwujemy też rosnącą popularność produktów retro, takich jak choćby salsefia czy skorzonera. Konsumenci zaczęli na nowo doceniać ich bogactwo odżywcze i coraz chętniej używają ich w kuchni, do czego zachęcamy choćby na naszym profilu Lazur – Na zdrowie na Facebook’ u – dodała Anna Skrzypiec, specjalista ds. komunikacji marketingowej, Lazur SZGPR.

W minionym roku wprowadziliśmy na rynek nowość, totalny unikat na półce serów długo dojrzewających, Lazur Skalmierzycki. Powstaje dzięki połączeniu technologii produkcji sera żółtego i sera pleśniowego Lazur. Delikatny, śmietankowo-orzechowy smak Skalmierzyckiego doceniło profesjonalne jury konkursu Good Cheese 2018, nagradzając go srebrnym medalem w kategorii ser na kanapkę. Nie tylko zdobyte nagrody są dla firmy Lazur powodem do dumy – w minionym roku Lazur po raz pierwszy dołączył do akcji Szlachetna Paczka. Dzięki zaangażowaniu pracowników spółdzielni, udało nam się nie tylko zaspokoić najpilniejsze potrzeby wybranej rodziny, ale i spełnić jej (skryte) marzenia – podsumowała Anna Skrzypiec, specjalista ds. komunikacji marketingowej, Lazur SZGPR.