Garmaż 2019

Mamy przyjemność zaprosić do udziału w specjalistycznym spotkaniu producentów żywności z jednoczesną praktyczną akademią warsztatową.

 

Poruszymy tematy związane z nowoczesną produkcją oraz najnowszymi trendami na rynku dań gotowych. Zaprezentujemy techniki i metody produkcji, rozwiązania dla restauracji, małych gastronomii jak i pokażemy jak produkty restauracyjne przenieść na linie produkcyjne aby umieścić je na półkach sklepowych. Poza aspektem technicznym, odbędziemy cykl warsztatów aby wyprodukowane danie odpowiednio zapakować, zaetykietować zgodnie z prawem, przekalkulować ekonomicznie koszt wytworzenia a następnie zastosować odpowiednią strategię marketingową, aby konsumenci je zauważyli.

Dodatkowo zostanie pokazany szereg rozwiązań dodatków smakowych takich jak buliony, sosy, marynaty czołowego europejskiego producenta firmy PROVIL, ułatwiającego pracę w kuchniach małych i dużych, na całym świecie.

Impreza adresowana jest do technologów, szefów kuchni, działów rozwoju, właścicieli i zarządów firm produkcyjnych jak i HoReCa. Jesteśmy przekonani, że wyjedziecie Państwo zainspirowani. Spodziewamy się udziału ponad 100 przedstawicieli sektora: będą warsztaty, dyskusje, mnóstwo fachowej i praktycznej wiedzy podanej w przystępny sposób.

Spotkajmy się, poznajmy i nauczmy jak lepiej spełniać oczekiwania klientów oraz rynku – zróbmy wyborne dania garmażeryjne

TUTAJ DO POBRANIA KARTA ZGŁOSZENIOWA

TUTAJ DO POBRANIA PEŁNY PROGRAM (aktualizacja na 28 marca br)

Chcesz zaistnieć w branży?
– prosimy o kontakt: Aleksandra Wojnarowska, tel. 535 094 517

W programie m.in.:
– Garmaż w Polsce – kierunek, perspektywy i trendy
– Okiem Eksperta – problemy i rozwiązania technologiczne przy produkcji dań garmażeryjnych –  transformacja restauracji w zakład produkcyjny
– Produkty formowane i nadziewane
– Pierogi – tajemnice ciasta
– Produkty vegańskie i wegetariańskie – utrzymanie idealnej tekstury
– Restauracyjny standard dań gotowych w Zakładach Produkcyjnych
– Projektowanie dań garmażeryjnych: od pomysłu do wdrożenia czyli technolog i marketingowiec przy jednym stole
– Pakowanie i znakowanie garmażu – jak zaprojektować i umieścić etykietę
– Garmaż w internecie – jak budować strategię sprzedaży i markę dań garmażeryjnych w sieci. Internet rzeczy
– Ekonomia garmażu – jak kalkulować produkty garmażeryjne oraz ich rola w grupie asortymentowej dla zakładu
– Bezpieczeństwo i higiena produkcji ze szczególnym uwzględnieniem produkcji wyrobów garmażeryjnych i dań gotowych
– Bezpieczeństwo zdrowotne materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością w świetle aktualnego ustawodawstwa i wytycznych Unii Europejskiej
– Garmaż VEGE: roślinna przyszłość
– Wartości w prowadzeniu firm rodzinnych – krótko o sukcesji
– Innowacje technologiczne zmniejszające koszty