Edukacja świadomego słodyczożercy

Grupa Ferrero zaprezentowała 9. Raport Społecznej Odpowiedzialności. Dokument potwierdza pozycję spółki jako lidera rynku w dziedzinie dbałości o jakość produktów, wykorzystania surowców ze zrównoważonych źródeł oraz ochrony środowiska naturalnego. Producent jest także jednym z pionierów w oferowaniu konsumentom produktów w małych porcjach.

Przejrzyste etykiety na produktach stanowić mają jeden z filarów strategii Ferrero. Są zaprojektowane w sposób maksymalnie czytelny, aby promować wśród konsumentów świadome spożycie w oparciu o zalecenia żywieniowe. Zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi, Grupa zapewnia dokładne i przejrzyste informacje żywieniowe na opakowaniach. Ferrero ma iść jednak dalej niż wynika to z wymogów prawa, udostępniając dodatkowe informacje żywieniowe, aby pomóc konsumentom w lepszym zrozumieniu etykiet. Informacje te obejmują między innymi wartość energetyczną w kilokaloriach na 100 g produktu oraz na porcję, a także wskazanie procentowego udziału pojedynczej porcji w odniesieniu do referencyjnych wartości spożycia (8,400 kJ/2,000 kcal).
Jedzenie to także duża przyjemność. Nie trzeba a nawet nie powinno się zjadać bardzo dużo, żeby się o tym przekonać – przekonuje Pascal Brodnicki, kucharz i autor książek kucharskich. -Jedzenie słodyczy jest przyjemne i nie przeszkadza w zrównoważonej diecie, o ile jemy je w małych porcjach oraz nie zapominamy o aktywności fizycznej – dodaje znany kucharz.