ifm – bez żadnych opóźnień

Aleksandra Banaś, prezes ifm electronic

Obecnie dominującym tematem na całym świecie jest koronawirus (COVID-19). Trudno przewidzieć jakie skutki przyniesie naszej gospodarce. Poza ludzkim zdrowiem, za priorytet uważamy nieprzerwaną działalność kluczowych branży. Zmniejszenie nieplanowanych przestojów i poprawa wydajności są teraz ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego mam nadzieję, że już teraz podjęli Państwo odpowiednie kroki, by zapobiec szkodom ekonomicznym w Państwa firmie.
W ifm electronic korzystamy z nowoczesnych środków komunikacji, aby nieustannie zapewniać Państwu nasze wsparcie techniczne. Jest to możliwe, gdyż wystarczająco wcześnie zaczęliśmy wdrażać nowoczesny sposób obsługi klienta. Dzięki temu cały czas mogą Państwo liczyć na naszych pracowników, którzy działają w normalnym trybie, wykorzystując do tego najnowocześniejsze środki komunikacji. Dzięki temu nie ma konieczności wizyty w Państwa zakładzie. Zapewniamy, że postaramy się szybko odpowiedzieć na Państwa pytania i pomóc we wszystkich bieżących problemach. Zachęcamy do kontaktowania się z nami nie tylko za pośrednictwem maila lub telefonu, ale także za pomocą Skype, TeamViewer, WhatsApp, LinkedIn. Dzięki temu zapewnimy Państwu pełne wsparcie na dotychczasowym poziomie.
Informujemy również, że nasza produkcja jest uruchomiona, aktywnie zwiększamy zapasy, a nasz zespół pracuje, aby niezmiennie Państwa wspierać. Zamówienia są realizowane, dostawy odbywają się terminowo, dotychczas nie odnotowaliśmy żadnych opóźnień.
Musimy mieć jednak na uwadze to, że aktualna sytuacja jest wyjątkowa i może się dynamicznie zmieniać. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji.