Pracowity rok w firmie Colian

Jak podaje Magdalena Koszela, Brand Manager Hellena, Colian Sp. z o.o. rok 2015 był dla dywizji napojowej firmy Colian czasem wytężonej pracy  i rozwoju marek na różnych płaszczyznach.

Przede wszystkim wprowadziliśmy do naszego portfolio kultową Oranżadę Hellena w nowych, impulsowych formatach – szklanej butelce z kapslem typu twist-off (275 ml) oraz butelce PET (400 ml). W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy, w oparciu o przygotowaną strategie, odświeżyliśmy design Oranżady Hellena i prowadziliśmy szeroko zakrojone działania marketingowe i sprzedażowe – mówi Magdalena Koszela.

W 2015 r. kontynuowaliśmy kampanię spotów telewizyjnych, a nasze produkty zostały ulokowane w znanych programach telewizyjnych. Oprócz tego wspieraliśmy liczne wydarzenia  sportowe i rozrywkowe, głównie taneczne wzmacniając wizerunek Oranżady Hellena jako produktu łączącego pokolenia, który wyzwala pozytywne emocje i towarzyszy Polakom w radosnych momentach w ich życiu. W tym roku położyliśmy również duży nacisk na obecność w kanałach digitalowych – uruchomiliśmy serwis www.oranzada.pl oraz zwiększyliśmy aktywność w mediach społecznościowych. Obecność w nowych mediach jest dziś niezbędna, by budować świadomość marki – zwłaszcza u młodszych grup docelowych – dodaje.

Trendy rynkowe są odpowiedzią na zmieniający się tryb życia konsumenta. Mobilność klientów i wzrost ich oczekiwań wobec produktów oraz jakości sprawiają, że dużym zainteresowaniem cieszą się produkty impulsowe. Napoje w niedużych, poręcznych formatach na jeden łyk są tym, czego dziś poszukują konsumenci. Chcą mieć coś do picia zawsze przy sobie – w torebce, samochodzie czy torbie treningowej. Coraz bardziej wymagający konsumenci stanowią dla każdej producentów ogromne wyzwanie, które marka Hellena podejmuje z radością – podsumowuje Magdalena Koszela.