Rok 2015 to w portfolio Hochland rok zmian opakowań, zmian receptur a także rok nowości rynkowych.
Rozwój Hochland to naturalna ewolucja. Hochland w dużej mierze zbudował i ukształtował rynek sera w Polsce: wprowadziliśmy innowacje, budowaliśmy najsilniejsze marki na rynku, zbudowaliśmy i rozwinęliśmy nowoczesne fabryki, staliśmy się szanowanym pracodawcą, jesteśmy liderem rynku sera. W porównaniu z „klasycznymi krajami miłośników serów“, takimi jak Francja, Włochy, Szwajcaria i Niemcy spożycie sera w Polsce jest jeszcze wyraźnie niższe. I tak spożycie sera na głowę w Polsce wynosił ok. 12,5 kg, w Niemczech to 23 kg, a średnia w Unii Europejskiej to 17,8 kg na osobę. Naszym sposobem na rozwój jest kreowanie potrzeb konsumentów, a połączenie produktowej siły Hochland, z siłą marki oraz ze zrozumieniem konsumentów zabezpiecza kolejne lata rozwoju biznesu – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska.
W minionym roku firma Hochland wprowadziła na rynek wiele innowacji.
Hochland to marka, która zbudowała swoją silną pozycję rynkową i zaufanie konsumentów dwiema wyróżnialnymi cechami: smakiem i praktycznością. Innowacja w przypadku firmy Hochland to jeden z kluczowych filarów naszego sukcesu. W ostatnich miesiącach wprowadziliśmy na rynek wiele nowości, których celem jest rozwój kategorii sera. Hochland Polska wprowadził na rynek swój kultowy produkt – sery topione – w nowej recepturze bez konserwantów i w nowych atrakcyjnych opakowaniach. Odkryliśmy też tajemnice wyjątkowego smaku Almette, a motywem przewodnim naszych działań było polskie, świeże mleko i naturalne składniki. Firma wprowadziła też do sprzedaży nowe plastry sera „Na gorąco!”. To dedykowana receptura serów na ciepło – idealna do topienia i zapiekania w opiekaczu lub piekarniku. Grubsze plastry oraz duża ilość dodatków sprawiają, że mają intensywny zapach i bogaty smak. Jeden plaster wystarczy, żeby przygotować wyrazistego i smacznego tosta zaledwie w kilka minut – tłumaczy Jacek Wyrzykiewicz.