Rok piwnych wyzwań

Paweł KwiatkowskiDla Kompanii Piwowarskiej poprzedni rok upłynął pod znakiem piwnych wyzwań.

Po niełatwej pierwszej połowie roku osiągnęliśmy poprawę wyników, co wpływa pozytywnie na nasz udział rynkowy. Odpowiadając na aktualne trendy poszukiwania przez konsumentów nowych smaków, eksperymentowania z gatunkami piw, wprowadziliśmy szereg nowości: Tyskie Radler (piwo z lemoniadą), Lech Free limonka z miętą, Lech ICE Diesel (piwo z colą), Redd’s Gruszka i Chili, czeski Kozel czy cydr Green Mill z kija. Inwestowaliśmy także w rozwój piwnej kultury i szkolenia grupy cervesario – piwnych ekspertów i degustatorów – mówi Paweł Kwiatkowski, dyrektor ds. korporacyjnych Kompanii Piwowarskiej.

Kompania Piwowarska skupiała się także na wprowadzaniu różnych programów inwestycyjnych.

Kontynuowaliśmy wprowadzanie optymalizacji zużycia mediów, prowadziliśmy m.in. projekty mające na celu obniżenie zużycia energii cieplnej i elektrycznej (np. odzysk ciepła ze spalin w kotłowni Tyskiego Browaru). Pracowaliśmy też nad jak najlepszą jakością naszych piw. W ramach programów inwestycyjnych modernizowaliśmy nasze linie rozlewnicze,  co miało na celu rozszerzenie możliwości rozlewania piw w nowe opakowania m.in. przeprowadzona została modernizacja linii puszkowej w Tychach. Ta inwestycja kosztowała nas blisko 10 milionów złotych. Postawiliśmy też niezmiennie na działania promujące odpowiedzialne spożycie alkoholu. Mamy ambitne plany na kolejne miesiące – nasze marki piwne ponownie zaskoczą swoich miłośników. Przed nami jeszcze wiele do zrobienia, bo piwny sezon trwa okrągły rok – podsumowuje.