Kaufland chwali się nabiałem bez GMO

Blisko 57 proc. Polaków mając wybór, wybrałoby produkt pochodzący od zwierząt karmionych paszą bez GMO. Mając na uwadze rosnącą świadomość konsumentów odnośnie wytwarzania żywności oraz coraz większy popyt na produkty wysokiej jakości, Kaufland zaoferował własne produkty nabiałowe marek K-Classic oraz K-Stąd Takie Dobre! opatrzone biało-zielonym znakiem „Wyprodukowano bez stosowania GMO”. Oferta obejmuje m.in. różne rodzaje twarogu, mleko UHT, mleko świeże czy też sery żółte typu Salami, Morski, Gouda, Liliput.

Wspólnie z dostawcami dbamy, aby zapewnić konsumentom dostęp do artykułów wysokiej jakości. Do niedawna produkty z oznaczeniem „Wyprodukowano bez stosowania GMO” czy „Bez GMO” można było znaleźć przeważnie na półkach z droższą żywnością, dlatego sukcesywnie poszerzamy asortyment marek własnych Kauflandu o artykuły wytworzone w sposób zrównoważony, w przystępnej cenie – podsumowała Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland.