Wegański napój na półkach Lidla, czyli jak się robi nowoczesny marketing

Rośleko zostało stworzone przez Michała Koncewicza, artystę z Krakowa znanego z rockowego zespołu Clock Machine. Pierwsze wersje produktu powstawały w kuchni mieszkania artysty.

Budowanie historii i zaangażowania konsumenta

W lipcu Rośleko miało trafić na półki sklepów Lidl Polska, niestety niespodziewana awaria na linii produkcyjnej pokrzyżowała im plany. W związku z tym firma Rośleko Sp zoo zorganizowała zrzutkę. W ciągu zaledwie czterech dni informacja o zrzutce organicznie dotarła do ponad 80 tysięcy osób, z czego wsparcie finansowe okazało prawie 700 z nich.

Marka dla planety

W podziękowaniu za okazane wsparcie Rośleko zobowiązało się posadzić las. Aktualnie trwa etap zgłaszania miast do głosowania, który zakończy się 8 listopada.

Wysportowany i zdrowy twórca marki

Po wielu miesiącach wytężonej pracy Rośleko właśnie trafia na półki sieci Lidl Polska. To ważny moment w historii małej firmy. Twórca marki z wejścia do Lidla ucieszył się tak bardzo, że aż postanowił wejść do niego na rękach. Działanie to zaplanował w ramach wygranego z kolegą zakładu, przedmiotem którego była współpraca z siecią.

źródło: informacja prasowa Lidl