Opakowania z technologią AR

Szwajcarski przetwórca mleka, Emmi, wraz z globalną firmą opakowaniową, Tetra Pak, wprowadzają na rynek inteligentne opakowania w oparciu o technologię AR – rozszerzonej rzeczywistości dla jednej z marek – Emmi good day. Nowe, eleganckie opakowanie Tetra Stelo Aseptic 1000 ma na celu podniesienie świadomości na temat marki Emmi good day i napojów mlecznych w nowym formacie opakowania. Zachęca użytkowników do rozpoczęcia dnia napojem Good day, poprzez zeskanowanie nowego opakowania aparatem w telefonie komórkowym. Aplikacja internetowa poprzez interaktywne zabawne animacje AR, z dodatkiem gier i edukacji, odsłania menu doświadczeń, które mogą zainspirować konsumentów do tego, jak dodać „więcej Emmi do swojego dnia” – aplikacja internetowa śledzi interakcje w czasie rzeczywistym.

Jako przykład podać można grę AR „Move your Body”, która umożliwia użytkownikom wybór między trzema napojami: Barista, High Protein lub mlecznym napojem Milk Drink jako sposób na poinformowanie ich o trzech nowych dostępnych napojach mlecznych. Z kolei gra 2D „Śniadanie Ninja” zachęca użytkowników do krojenia różnych składników śniadaniowych w wyścigu z czasem. Pod koniec każdej gry udostępniane są regularnie aktualizowane pomysły na przepisy i inspirujące cytaty. Wchodząc w interakcję z każdym doświadczeniem, użytkownicy zbierają punkty i dołączają do tablicy liderów, aby wygrywać nagrody. Co tydzień zdobywcy najlepszych wyników w tabeli liderów otrzymają nagrody, w tym zegarki Apple, maty do jogi oraz spieniacze do mleka.

https://www.emmi-good-day.com/che/de