Firma Full Harvest zebrała łącznie 23 miliony dolarów, aby zwiększyć wysiłki na rzecz ograniczenia marnotrawstwa żywności w gospodarstwach poprzez cyfryzację łańcucha dostaw produktów.
Full Harvest twierdzi, że wykorzysta zebrane pieniądze na rozszerzenie swojego rynku internetowego i poprawę komfortu użytkowania. Firma planuje również wykorzystać tę inwestycję do udoskonalenia swojej oferty w zakresie danych i analiz rynkowych oraz potroić swój zespół ds. technologii i produktów w przyszłym roku.
Poświęcając się wzmocnieniu „pełnych zbiorów” bez marnowania żywności w celu wspierania bardziej zrównoważonego ekosystemu rolnego, przekształcamy rozdrobniony i nieprzejrzysty łańcuch dostaw produktów offline w elastyczne, przejrzyste i niezawodne rozwiązanie, bezpośrednio łącząc hodowców z przetwórcami oraz markami żywności i napojów online – informuje Christine Moseley, założycielka i dyrektor generalna Full Harvest.
Źródło: foodbev.com