Mieszkańcy Stanów Zjednoczonych już wkrótce będą mogli zamówić do domu dania popularne wśród użytkowników TikToka. Według Bloomberg platforma w marcu 2022 r. uruchomi dostawy z 300 lokalizacji pod logo TikTok Kitchen, a do końca przyszłego roku takich placówek będzie działać ponad tysiąc.
Punkty gastronomiczne TikToka będą działać w formule dark kitchen, co oznacza, że na miejscu przygotowywane będą zamówienia realizowane wyłącznie w dostawie. Klienci nie wejdą do TikTok Kitchen, a jedynie będą mogli zamówić z niej dania za pośrednictwem Internetu.
Dochód ze sprzedaży TikTok Kitchen zostanie przeznaczony zarówno na wspieranie twórców, którzy zainspirowali element menu, jak i na zachęcanie i pomaganie innym twórcom w wyrażaniu się na platformie, zgodnie z misją TikTok polegającą na inspirowaniu kreatywności i przynoszeniu radości użytkownikom – poinformował Robbie Earl, współzałożyciel Virtual Dining Concepts, partner projektu TikTok Kitchen.
Źródło: foodandwine.com