USA: TikTok Kitchen

Mieszkańcy Stanów Zjednoczonych już wkrótce będą mogli zamówić do domu dania popularne wśród użytkowników TikToka. Według Bloomberg platforma w marcu 2022 r. uruchomi dostawy z 300 lokalizacji pod logo TikTok Kitchen, a do końca przyszłego roku takich placówek będzie działać ponad tysiąc.

Punkty gastronomiczne TikToka będą działać w formule dark kitchen, co oznacza, że na miejscu przygotowywane będą zamówienia realizowane wyłącznie w dostawie. Klienci nie wejdą do TikTok Kitchen, a jedynie będą mogli zamówić z niej dania za pośrednictwem Internetu.

Według Tech Crunch nowy koncept TikToka będzie oferował głównie dania, które zyskały popularność na platformie. Przykładem są żeberka z kukurydzy, chipsy makaronowe, feta pieczona z pomidorami, czy smash burger. Menu ma być aktualizowane co kwartał, by uwzględniać nowe trendy pojawiające się wśród użytkowników TikToka.

Dochód ze sprzedaży TikTok Kitchen zostanie przeznaczony zarówno na wspieranie twórców, którzy zainspirowali element menu, jak i na zachęcanie i pomaganie innym twórcom w wyrażaniu się na platformie, zgodnie z misją TikTok polegającą na inspirowaniu kreatywności i przynoszeniu radości użytkownikom – poinformował Robbie Earl, współzałożyciel Virtual Dining Concepts, partner projektu TikTok Kitchen.

Źródło: foodandwine.com