Kilka znanych sieci restauracji dodało do menu roślinne burgery, kiełbaski i mieloną wołowinę wchodząc w modne trendy na produkty wegetariańskie, naśladujące smak i konsystencję mięsa.
Firma Arby’s poszła w odwrotnym kierunku: zaprezentowała drobiową marchewkę.
Ludzie uwielbiają mięso. Jeśli więc wegetarianie mogą produkować „mięso” z warzyw, dlaczego my nie moglibyśmy zrobić „warzyw” z mięsa? Tak oto powstała idea megetables. Złożyliśmy już wniosek o zarejestrowanie znaku towarowego, natomiast naszym pierwszym „mięrzywem” będzie Marrot — informuje Jim Taylor, szef działu marketingu Arby’s.
Arby’s nie ma zamiaru zmieniać kursu. Zaledwie kilka dni po odsłonięciu Marrot, Rob Lynch, dyrektor naczelny powiedział, że sieć planuje stworzyć kolejne warzywo z mięsa.
Źródło: exumag.com
Źródło zdjęcia: Arby’s