Aldi stawia na czekoladę

W światowy dzień czekolady warto zwrócić uwagę na odpowiedzialną produkcję, również ziaren kakaowca. W 2020 roku sieć ALDI w Polsce sprzedała 637 ton czekolady, z czego ponad połowa to marki własne, przy produkcji których używa się wyłącznie certyfikowanego kakao ze zrównoważonych upraw.

Czekolada to słodka przyjemność, ale do jej konsumpcji należy podchodzić z umiarem. Naszym klientom dajemy wiele powodów do tego, by przyszli do nas na kolejne zakupy. Mamy w ofercie coś dla każdego – dla tych, którzy lubią słodkie życie wypełnione waflami holenderskimi i czekoladą z okienkiem, dla tych którzy preferują słone smaki, np. naszej szynki szwarcwaldzkiej w połączeniu z wyśmienitym serem pleśniowym, czy wreszcie dla tych, którzy w swojej diecie starają się ograniczyć lub wykluczyć cukier – ci znajdą w ALDI bogaty wybór produktów niesłodzonych. Wiemy, że jedzenie to sztuka podejmowania mądrych decyzji, dlatego chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i ułatwić im zakupy. Z myślą o tym, w strefie zdrowia stawiamy na produkty wegetariańskie, wegańskie, BIO, fit i te bez laktozy, cukru czy glutenu – mówi Dominika Juszczyk, menadżer ds. komunikacji i PR w ALDI Polska. –Dzięki takiemu podejściu oraz polityce społecznej odpowiedzialności nasi klienci mają dostęp do produktów wysokojakościowych, które powstają zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi– dodaje Juszczyk.