Cztery kilo czekolady zjada rocznie klient Aldi

Pokusiliśmy się o wewnętrzną analizę koszyków zakupowych naszych klientów, która pozwala nam wysnuć wniosek, że przeciętne gospodarstwo domowe kupuje blisko 4 kg czekolady rocznie w przeliczeniu na jedną osobę – mówi Szymon Czubak, kierownik kategorii ALDI Polska. Nasi klienci najczęściej wybierają „Orzechową”, czyli czekoladę mleczną z całymi orzechami laskowymi naszej marki własnej Château. Dużym zainteresowaniem cieszą się także czekolady tej samej marki dostępne w aż 16 unikalnych wariantach smakowych, dostępnych tylko w ALDI. Np. czekolada mleczna ze słonymi precelkami, czy czekolada biała z wiórkami kokosa lub chrupkami – dodaje Czubak.
W asortymencie ALDI znajdują się 3 marki własne czekolad i są to: Moser Roth, Châtea, Choceur. W obrębie tych marek klienci mogą wybierać spośród 45 różnych wariantów smakowych. W przyszłym roku sieć planuje ujednolicenie i przejście na 2 marki własne w obrębie czekolad.
Warto dodać, że kakao używane do produkcji czekolad marek własnych ALDI posiada liczne certyfikaty. Wśród nich UTZ, Rainforest Alliance oraz Fairtrade.